Zalety

Działa tak, jak się tego spodziewasz

  • Mierzenie czasu spędzonego na wykonywaniu konkretnej czynności
  • Pomiar czasu spędzonego na rozmowach telefonicznych
  • Możliwość rozpoczęcia pracy bez wcześniejszego wpisywania opisu pracy
  • Zadania i delegacja zadań do współpracowników lub całych zespołów
  • Rejestracja czasu po stronie kosztów i przychodów
  • Możliwość pracy offline
  • Rozbudowane raporty i analityka
  • Dużo funkcji przy zachowaniu prostoty obsługi

Korzyści

Mniejsze koszty, większe przychody i więcej czasu wolnego

  • Dowiesz się na jakie czynności poświęcasz najwięcej czasu i czy dobrze wyceniasz swoje zlecenia i projekty
  • Sprawdzisz, który pracownik jest najbardziej obciążony, a który najbardziej efektywny
  • Zdziwisz się, ile czasu spędzasz na rozmowach telefonicznych dotyczących projektów czy spraw. W końcu omawianie "godzinami" zleceń, czy odpowiedzi na powtarzające się pytania to też praca i Twój koszt
  • Będziesz wiedzieć, ile czasu poświęcili wszyscy pracownicy na wybrane projekty i sprawy
  • Poprzez listę i delegację zadań lepiej zorganizujesz swoją pracę i pracę Twoich współpracowników
  • Licząc czas po stronie kosztów i przychodów dowiesz się, ile tak naprawdę zarabiasz i które projekty są rentowne, a które nie.
Zgadzam się

Pod poniższym linkiem przedstawiamy naszą politykę prywatności, w której znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych po 25 maja 2018 r. oraz informacja o zastosowanych technologiach (np.: plikach cookie). Akceptacja polityki oznacza, że wyrażasz zgodę na postanowienia zawarte w Polityce prywatności WorkTime. 

Proszę czekać ...