Zwiększ efektywność w firmie
Niech czas pracuje dla Ciebie!
Zarządzaj efektywnie czasem pracy! Poprzez zwiększenie przychodów i zmniejszenie kosztów zmierzaj do celu - do zwiększenia zysków. Optymalizuj procesy pracy w firmie dzięki sumarycznym i anlitycznym wynikom rzeczywistej rejestracji czasu pracy. Wyeliminuj nierentowne działania i zbuduj zaufanie klienta dzięki czytelnym raportom.
Rejestruj czas pracy
Rejestruj wykonywane prace i rozmowy telefoniczne w czasie rzeczywistym. Znacznie zwiększysz dokładność pomiaru czasu spędzonego na pracy dla poszczególnych klientów i ich projektów/spraw. Dzięki temu zwiększysz efektywność zmierzonego, a następnie rozliczonego i zafakturowanego czasu pracy w porównaniu z wtórną rejestracją prac nawet o 25%!

Rozliczaj czas pracy
Rejestruj czas pracy wszystkich osób zaangażowanych w pracę nad danym projektem - czy to w biurze, czy pracujących zdalnie - określ w ten sposób koszt jego wykonania oraz przeanalizuj szczegółowo wszystkie jego elementy. Rozliczaj pracę po stronie przychodów (wg stawki godzinowej lub ryczałtu) oraz refakturuj koszty a dowiesz się, ile tak naprawdę zarabiasz, i które projekty są rentowne, a które nie.

Analizuj i optymalizuj
Dzięki zebranym danym otrzymujesz najcenniejszą w dzisiejszym biznesie rzecz: informację. Informacje, które zadania są w praktyce najbardziej, a które najmniej czasochłonne, ile czasu zajmują Wam kwestie związane z bieżącym funkcjonowaniem firmy, zebrania, telefony maile etc. Czy mieścisz się w budżecie, który był założony? Ile czasu i pieniędzy kosztowała realizacja tych projektów? WorkTime pozwala również weryfikować aktualne obłożenie pracą, a tym samym podejmować racjonalne decyzje na temat podziału zadań i obowiązków.
