Od początku mojej przygody z branżą motoryzacyjną - wierzyłem w relacyjną sprzedaż opartą na bezpośrednim kontakcie z klientem. Epidemia COVID-19 próbowała przewrócić stojący na tych wartościach świat sprzedaży, zamykając nas w 4 ścianach własnych domów - bez możliwości kontaktu z Klientem. Ten czas dla wielu z nas był testem jakości naszych relacji z Klientami. Był też testem jakości danych w naszych systemach CRM. Równocześnie czas ten stał się kołem zamachowym dla niedowiarków kontestujących wartość samego CRM - bo siedząc w domu i kontaktując się z Klientami - nie było wymówki, że nie ma czasu ma uzupełnienie danych w CRM.

 

Jak zmieniło się Nasze podejście do Klienta w czasie pandemii trafnie opisał w swoim artykule Tomasz Gluzicki w artykule „Co uzmysłowił COVID branży FMCG czyli WorkTime na czasie". Okazało się, że brak spotkań handlowych (tych formalnych i tych mniej formalnych), meetingów, lunchów biznesowych, briefingów, bezpośrednich negocjacji audytów i wielu innych bezpośrednich zdarzeń biznesowych będących w normalnych warunkach „driverem” funkcjonowania biznesu nie stanęło na przeszkodzie ich rozwoju.”

Podobnie jak w branży FMCG jest i w branży Automotive. Jako szef sprzedaży w departamencie Truck & Bus w Volkswagen Financial Services obsługującego finansowanie fabryczne samochodów dostawczych, ciężarowych i autobusów marki MAN z zaciekawieniem przeczytałem o funkcjonalnościach aplikacji WorkTime i WorkTime ExpertNarzędzie to ukierunkowane jest na mierzenie efektywności i czasu pracy i będzie idealnym środowiskiem dla wszystkich managerów chcących zbadać efektywność swoich handlowców, a także efektywność pracy handlowca na konkretnym kliencie lub grupie klientów. Łatwo można to przełożyć na wartość dla samego handlowca i organizacji. Wówczas na zadane pytanie - ile kosztowało mnie pozyskanie i zrealizowanie kontraktu z Tym Klientem - uzyskujemy bardzo szybką i efektywną odpowiedź. Możemy także porównać ścieżki efektywności różnych Klientów.

 

Bardzo dziękuje Agnieszce Borowskiej-Zasada za możliwość testowania programu. Polecam to narzędzie każdemu, kto szuka optymalizacji czasu dla swojego biznesu.

 

WorkTime  - Control Your Time !

 

 

 

 

Autor:

Piotr Suwała

 

 Szef sprzedaży w departamencie
Truck & Bus w Volkswagen Financial Services

 

 

 

 

Wypróbuj aplikację już teraz: www.worktime.pl/rejestracja
Więcej informacji na stronie: www.worktime.pl

W razie pytań jestem do dyspozycji:
Agnieszka Borowska-Zasada, Co-Founder aplikacji WorkTime
Tel. +48 726 726 723
E-Mail: agnieszka@worktime.pl

Zamknij X

Przeglądanie stron oznacza, że wyrażasz zgodę na postanowienia zawarte w Polityce prywatności WorkTime (cookies i inne).