29.09.2020
Piotr SuwałaWorkTime Expert dla branży motoryzacyjnej
O tym jak aplikacja WorkTime Expert z powodzeniem sprawdza się jako narzędzie do optymalizacji czasu w branży Automotive opowiada Piotr Suwała z Volkswagen Financial Services.
Od początku mojej przygody z branżą motoryzacyjną - wierzyłem w relacyjną sprzedaż opartą na bezpośrednim kontakcie z klientem. Epidemia COVID-19 próbowała przewrócić stojący na tych wartościach świat sprzedaży, zamykając nas w 4 ścianach własnych domów - bez możliwości kontaktu z Klientem. Ten czas dla wielu z nas był testem jakości naszych relacji z Klientami. Był też testem jakości danych w naszych systemach CRM. Równocześnie czas ten stał się kołem zamachowym dla niedowiarków kontestujących wartość samego CRM - bo siedząc w domu i kontaktując się z Klientami - nie było wymówki, że nie ma czasu ma uzupełnienie danych w CRM.
Jak zmieniło się Nasze podejście do Klienta w czasie pandemii trafnie opisał w swoim artykule Tomasz Gluzicki w artykule „Co uzmysłowił COVID branży FMCG czyli WorkTime na czasie". Okazało się, że brak spotkań handlowych (tych formalnych i tych mniej formalnych), meetingów, lunchów biznesowych, briefingów, bezpośrednich negocjacji audytów i wielu innych bezpośrednich zdarzeń biznesowych będących w normalnych warunkach „driverem” funkcjonowania biznesu nie stanęło na przeszkodzie ich rozwoju.”
Podobnie jak w branży FMCG jest i w branży Automotive. Jako szef sprzedaży w departamencie Truck & Bus w Volkswagen Financial Services obsługującego finansowanie fabryczne samochodów dostawczych, ciężarowych i autobusów marki MAN z zaciekawieniem przeczytałem o funkcjonalnościach aplikacji WorkTime i WorkTime Expert. Narzędzie to ukierunkowane jest na mierzenie efektywności i czasu pracy i będzie idealnym środowiskiem dla wszystkich managerów chcących zbadać efektywność swoich handlowców, a także efektywność pracy handlowca na konkretnym kliencie lub grupie klientów. Łatwo można to przełożyć na wartość dla samego handlowca i organizacji. Wówczas na zadane pytanie - ile kosztowało mnie pozyskanie i zrealizowanie kontraktu z Tym Klientem - uzyskujemy bardzo szybką i efektywną odpowiedź. Możemy także porównać ścieżki efektywności różnych Klientów.
Bardzo dziękuje Agnieszce Borowskiej-Zasada za możliwość testowania programu. Polecam to narzędzie każdemu, kto szuka optymalizacji czasu dla swojego biznesu.
WorkTime - Control Your Time !
Wypróbuj aplikację już teraz: www.worktime.pl/rejestracja
Więcej informacji na stronie: www.worktime.pl
W razie pytań jestem do dyspozycji:
Agnieszka Borowska-Zasada, Co-Founder aplikacji WorkTime
Tel. +48 726 726 723
E-Mail: agnieszka@worktime.pl