WorkTime Expert - jedna aplikacja, która sprawdza się niezależnie od branży. Najlepiej o tym świadczą opinie naszych klientów. Dlatego zaprosiliśmy ich do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami na temat WorkTime Expert. Zapraszamy do lektury wywiadu z Tomaszem Adam, prezesem Escalar sp. z o.o. – Programy dla medycyny.

Agnieszka Borowska-Zasada: Minęło ponad pół roku (od luty 2020) odkąd korzystają Państwo z aplikacji. Jak jednym zdaniem określiłby Pan aplikację WorkTime Expert?

Tomasz Adam: Narzędzie do ewidencji tego, co aktualnie robimy oraz co planujemy wykonać na rzecz naszych klientów. 

ABZ: Czy i w jaki sposób aplikacja WorkTime Expert wpłynęła na sposób pracy, organizacji czasu pracy i zarządzanie zespołem w firmie?

TA: Praca z WorkTime Expert dała nam, w postaci analiz, wiele informacji i danych statystycznych związanych z organizacją naszej pracy. To niezwykle cenne wskazówki. Zaczęliśmy w praktyce wykorzystywać oferowany przez aplikację zasób różnorodnych kompilacji danych o naszej firmie, które tak naprawdę powstają z tego, czym sami ją zasilimy.

ABZ: Jaką funkcję aplikacji uważa Pan za najbardziej przydatną?

TA: Moim zdaniem największym atutem WorkTime Expert jest jego elastyczność. Możliwości oraz funkcjonalność pozwalająca na zaprojektowanie ewidencji i rozliczeń pracy w wielu modelach prawie idealnie wpisała się w nasze spektrum działania, które w moim przekonaniu odbiega od modelu standardowego. Pozwolę sobie nawet na stwierdzenie, że nasza firma jest specyficznym użytkownikiem, który miał wyraźnie sprecyzowane potrzeby i oczekiwania. Prawie w całości zostały zaspokojone. (śmiech) Cieszę się też z tego, że aplikacja cały czas dynamicznie się rozwija.

ABZ: Jakie są największe plusy stosowania aplikacji  WorkTime Expert dla Pana i dla całej firmy?

TA: Uchwyciliśmy czas, który „płynie” ze strony naszego zespołu na rzecz naszych klientów. To było w założeniu priorytetem.

ABZ: Czy Rozliczenia i Raporty wpłynęły pozytywnie na relacje z Państwa klientami?

TA: I tak i nie. Z dużą częścią naszych klientów łączą nas wieloletnie umowy. Z początkiem współpracy zwykle szacowaliśmy zakres prac i umawialiśmy się na określoną kwotę co miesiąc. To przeważnie wystarczało, aby obydwie strony były zadowolone ze współpracy. Jednak od kilku lat pociąg „IT w ochronie zdrowia”, stopniowo przyspiesza. Wraz z klientami przesiedliśmy się składu osobowego do expressu, a w przyszłości wszyscy najchętniej jeździliby TGV. Spowodowało to, że znacznie przybyło nam pracy. Często pracy w tzw. tle, której wprost nie widać. Raporty to pokazują i są podstawą do rozliczeń finansowych. Nie wszyscy są z tego zadowoleni. (śmiech)

ABZ: Czy praca w aplikacji pomaga Państwu w pracy zdalnej?

TA: Praca zdalna jest znaczącą częścią naszej organizacji i właściwie od samego początku pracujemy w modelu pracy zdalnej. Mam na myśli kontakt Escalar →  Klient. Ale np. jako firma partnerska Microsoft już od wielu lat używamy wewnętrznie m.in. aplikacji Teams, która w ostatnim, trudnym czasie, mocno zyskała na popularności. WorkTime stanowi znakomite uzupełnienie i świetnie wkomponowuje się w nasze ramy pracy zdalnej.

ABZ: Czy dzięki korzystaniu z  WorkTime Expert wzrosła efektywność w firmie?

TA: Wzrasta systematycznie. (śmiech) Może to dość subiektywna opinia ale pozwalam sobie tak ocenić ten proces na podstawie wnikliwych obserwacji poczynionych w ostatnich tygodniach.

ABZ: W definicji  WorkTime Expert podkreślamy, że służy ona do optymalizacji czasu pracy poprzez mierzenie i rozliczanie czasu pracy. Czy udało się Państwu dzięki analizie danych zoptymalizować procesy pracy w firmie?

TA: Od jakiegoś czasu porządkujemy nasz system pracy. Wyznaczyliśmy sobie kierunek, do którego dążymy. Aby go osiągnąć, potrzebne są nam do pracy nowoczesne i sprawne narzędzia. Jednocześnie zależy nam, aby w swoich działaniach Escalar zachowywał autonomię i płynął własnym kursem, a nie dryfował w kierunku beznamiętnej, formalistycznej korporacji. Dlatego szczególnie dbamy o relacje z naszymi klientami. Bez nich nie mielibyśmy czego ewidencjonować, więc tym bardziej chcemy być transparentni w naszych działaniach.

Bardzo dziękuję za rozmowę.

Wypróbuj aplikację już teraz: www.worktime.pl/rejestracja
Więcej informacji na stronie: www.worktime.pl

W razie pytań jestem do dyspozycji:
Agnieszka Borowska-Zasada, Co-Founder aplikacji WorkTime
Tel. +48 726 726 723
E-Mail: agnieszka@worktime.pl

Zamknij X

Przeglądanie stron oznacza, że wyrażasz zgodę na postanowienia zawarte w Polityce prywatności WorkTime (cookies i inne).