15.08.2019
Wywiad przeprowadziła Jola KorczakStraconego czasu nie da się odzyskać, dlatego staram się go nie marnować
Przedstawiamy Michała, który w WorkTime zajmuje się sprzedażą i dba o naszych klientów
JK: Opowiedz dwa zdania o sobie – kim jesteś? Czym się zajmujesz?
M: W WorkTime zajmuję się sprzedażą oraz dbaniem o naszych klientów, ale nie tylko - tworzę też filmy i treści support'owe do aplikacji, które można zobaczyć na naszym kanale YT.
Prywatnie jestem studentem budownictwa, które jest też moim hobby. Lubię czytać i pogłębiać wiedze w tym temacie.
JK: Jak definiujesz czas, jaką ma dla Ciebie wartość?
M: Czas jest zasobem nieodnawialnym, straconego czasu nie da się odzyskać, dlatego staram się go nie marnować.
JK: Czym dla Ciebie jest WT?
M: WorkTime pomaga mi w codziennej pracy, to nie jest tylko program do mierzenia czasu. W WorkTime mam spisane zadania do zrobienia, a dzięki wewnętrznemu komunikatorowi mogę kontaktować się z resztą zespołu.
JK: W Twoim przypadku - jaki problem rozwiązał WT?
M: Dzięki temu, że wiem ile czasu zajmują mi poszczególne zadania, jestem w stanie oszacować ile czasu potrzebuję na zrobienie kolejnych. Mogę zaplanować sobie dzień w taki sposób, aby na nic nie zabrakło mi czasu.
JK: Kiedy zobaczyłaś pierwsze efekty pracy z WT?
M: Po miesiącu, kiedy zebrałem dane z zarejestrowanych prac i przeanalizowałem co mogę poprawić - na co poświęcać więcej czasu, a na co mniej, aby moja praca była bardziej efektywna.