20.04.2020
Agnieszka Borowska-ZasadaDamy radę – Let`s WorkTime – Kreatywni w czasach kwarantanny
Nie ma branży, która nie odczuła konsekwencji wprowadzenia kwarantanny w związku z COVID-19. Ogólny obraz sytuacji raczej nie nastraja optymistycznie, bez wątpienia jest to okres pełen wyzwań dla każdego z nas, także dla biznesu.
Wprowadzenie kwarantanny sprawiło, że wszyscy, niezależnie od prowadzonej działalności stanęliśmy przed pytaniem: co teraz? Jak zareagować? Biznesy, których działalność polega na bezpośrednim kontakcie z klientem, z dnia na dzień zostały zmuszone zamknąć swoje drzwi. To sprawiło, że wiele firm zawiesiło swoją działalność, inne zmniejszyły zakres działania. Ale są też takie, które do zaistniałej sytuacji podeszły bardzo kreatywnie! Przymus izolacji sprawił, że nasze życia toczą się teraz online i wiele firm także przeniosło się do świata wirtualnego.
Rozglądając się zatem dookoła, zwłaszcza, jak na te czasy przystało, online, dostrzegliśmy po raz kolejny, że świat nigdy nie jest czarno-biały. Świat biznesu nie jest tu wyjątkiem. Zawsze można znaleźć pozytywne aspekty sytuacji. Napotkaliśmy wiele rozwiązań biznesowych, które nas zainspirowały, wiele podniosło na duchu, niezależnie od branży. Czy jeszcze miesiąc temu przyszłoby nam bowiem do głowy, żeby udać się wirtualnie do mechanika? Albo zamawiać przez telefon spersonalizowaną farbę do włosów? Wypożyczać planszówki? Nie mówiąc już o całkowitym przebranżowieniu się.
Te i inne podnoszące na duchu inicjatywy zachęciły nas do stworzenia portalu Damy Radę – Let`s WorkTime, w którym dzielimy się kreatywnymi przykładami innych firm niezależnie od branży. Mamy nadzieję, że będzie ona nie tylko antidotum na wszystkie negatywne wiadomości, jakie do nas docierają, ale przede wszystkim – inspiracją. Być może jakieś rozwiązanie może znaleźć zastosowanie w naszej firmie? Kliknij i przekonaj się sam(a)!
Sama nazwa WorkTime pochodzi od nazwy naszej autorskiej aplikacji optymalizacji czasu pracy www.worktime.pl Z feedback’u od użytkowników aplikacji wynika, że aplikacja sprawdziła się również w dobie kryzysu.
Czas bowiem nie stanął w miejscu. Ale, tak jak zawsze, tylko od nas zależy, jak go wykorzystamy – w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Rozumiem też, że przedsiębiorcy podejmują rozsądne decyzje, i że nie każdy biznes da się uratować.
Znasz inspirujące przykłady firm, które kreatywnie radzą sobie w czasach kryzysu? A może sam(a) taką prowadzisz?
Napisz na marketing@worktime.pl, napiszemy o niej!