« wróć do spisu aktualizacji

20211201 | 202928

Konfiguracja skrzynki pocztowej
do wysyłania faktur, not i korekt

 

 

Zacznij od ustawień poczty wychodzącej

Zacznij od konfiguracji.
Znajdziesz ją w menu klikając "Więcej ->"

Konfiguracja skrzynki i ustawienie szablonów

Ustawienia konta do wysyłki

Uzupełnij odpowiednie pola, żeby Twoi klienci łatwo odnajdywali Twoje mailie w swoich programach pocztowych:

  • Od kogo jest wiadomość ? - (nazwa "Od")
  • Adres zwrotny - potrzebny gdy odbiorca kliknie "Odpowiedz"
  • Możesz dodać dodatkowe adresy w polu "Ukryte do wiadomości (UDW / BCC)"
  • Stopka będzie automatycznie doklejana
    do wszystkich wiadomości

 

Wszystkie wiadomości wysyłane są przez jeden adres e-mail: sender@worktime.expert

Szablony wiadomości czyli automatycznie wstawiana treść maili.

Szablony dostępne są na 3 zdarzenia:

  • wysyłka faktur
    (z billingami lub bez)
  • wysyłka not obciążeniowych
  • wysyłka korekt faktur

Każdy szablon ma 5 ustawień językowych.
Skonfiguruj tylko te, które będą używane
w Twojej organizacji.

Na liście klientów wprowadź w edycji adresy e-mail każdego klienta

Wysyłanie dokumentów odbywa się na adresy zdefiniowane w danych klienta.

Klientom, którym chcesz wysyłać dokumenty wprowadź adresy e-mail.

Możliwe jest wprowadzenie osobno adresu e-mail do kontaktu i osobno jednego lub więcej adresów e-mail do wysyłki dokumentów.

Przy wysyłce wiadomości możesz zmieniać adresy
w każdej wiadomości.

Zamknij X

Przeglądanie stron oznacza, że wyrażasz zgodę na postanowienia zawarte w Polityce prywatności WorkTime Expert (cookies i inne).

Proszę czekać ...